Bizonyos esetekben könnyen, máskor nehezen hozzáférhető anyagokról beszélünk.
Egy-egy kutató munka során meg lehet keresni az alábbi területeket és kérni tőlük a már rendelkezésre álló anyagot:
- irattár
- folyamat tulajdonosa
- folyamat szereplői
- vállalati intranet
Milyen anyagokat keressünk a folyamat dokumentációról?
Bármit, ami betekintést nyújt a jelenlegi folyamatba:
- folyamatábrát
- részletes dokumentációt
- feladatlistát
- a folyamat során előállításra kerülő dokumentum
Fontos ugyanakkor kiemelni, hogy mivel a feladatunk célja a működő üzleti folyamat teljes körű dokumentálása, így az összegyűjtött anyagok átnézését követően további konszolidációra lesz szükség a cél eléréséhez. Azaz, hiába van itt-ott a szervezetben egy-egy dokumentum, azokat minimum konszolidálni, ha nem újra írni, egységes szerkezetbe önteni szükséges, máskülönben miért kezdenénk bele az amúgy sem kis munkába.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése